Během metodického školení „Poselství křesťanských Velikonoc I“ získali učitelé a katecheté přehled o historii slavení Velikonoc a metodické návody, jak přiblížit dětem 1. – 3. tříd „Velikonoční příběh a jeho poselství“. Pro děti 4. a 5. tříd probíhá výuka formou interaktivní powerpointové prezentace s názvem „Izrael – země velikonočního příběhu“ a pro děti 6. – 9. tříd diskusi o smyslu utrpení v souvislosti s velikonočními událostmi.
Školení „Poselství křesťanských Velikonoc II“ nabídlo další tři nové interaktivní programy pro tři věkové kategorie žáků z pohledu základní velikonoční symboliky, historie a dějin umění. Výuka ve školách dětem přiblížila křesťanskou velikonoční symboliku a zobrazení velikonočního příběhu v dějinách umění. Děti z 1. – 3. tříd se s velikonočními události seznámily v programu s názvem „Když jedna cesta zkříží druhou“. Dětem 4. a 5. tříd bylo nabídnuto téma „Velikonoce v umění“. Pro žáky 6.–9. tříd se v rámci vstupů do škol Velikonoce představili formou řízené diskuse s názvem „Kříž – znamení života?“ na téma, odkud se bere mezi lidmi zlo a jaký má smysl.
Všechny metodické návody plně respektují RVP ZV a seminář je akreditován v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.
Fotografie z medotických seminářů i vlastních vstupů do škol naleznete ve fotogalerii na snímcích P. Petra Kuníka.
Metodický den ke vstupům do škol na téma Velikonoce