Skip to main content
Vyhledat

Diecéze – Ostravsko-opavská diecéze s novým církevním rokem rozšiřuje své mediální projekty o novou platformu.

Krátce po uvedení nové vizuální identity z dílny grafiků Magdalény a Ondřeje Feilhauerových a nového webu vzniklého díky spolupráci s webdesignérem Lukášem Pavelcem přichází ostravsko-opavská diecéze s další novinkou – instagramovým účtem. Přidává se tak k pražské, olomoucké, plzeňské a litoměřické diecézi, které své profily na této sociální síti již mají. „Víme, že mladší lidé mění Facebook za jiné sítě. Chceme, aby je kvůli tomu naše zprávy nemíjely, a proto od nového církevního roku vstupujeme také do vod Instagramu,“ zve ke sledování nové stránky biskup Martin.

Na Instagramu bude tiskové oddělení biskupství zveřejňovat nejen zprávy z diecéze, ale chystá také speciální formáty určené přímo pro tuto sociální síť.

Close Menu